woensdag 2 oktober 2013

Fashion

Hallo allemaal,
Ik hou zelf heel veel van fashion. Ik heb een app genaamt: Style tag gedownload. Deze app inspiereerd me echt alleen weet ik nog niet zo goed hoe alles werkt. Je kan me ook volgen ik heet: Biancak. ik heb hieronder een paar foto's van style tag gezet ik ga dit denk ik vaker doen. Alleen is het wel irritant dat er steeds zo'n kaartje met style daar op steeds op de foto staat. 
Deze twee kleding stukken vind ik heel leuk allen zou ik dat onderste broekje bij dat bovenste shirt dragen. en misschien kan het heel leuk staan bruine schoenen maar ik zou toch voor de witte birkenstock gaan. Dat tasje zou ik er ook niet bij doen. En dan nog een haar style. Ik zou kiezen voor een knot.
 
 
 
Deze knot vind ik echt heel leuk. Je begint eerst met het vlechten, dan maak je een staart en dan rol je de donut. Ik wil best wel een keer een filmpje maken van hoe je deze knot kan maken. Het is namelijk best moeilijk uitleggen. Ik hoop dat jullie deze fashion bericht leuk vinden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten