zaterdag 21 september 2013

Nieuwe ontdekking tegen puistjes



Misschien ken je dit product al of ben je het wel eens tegen gekomen. Dit is echt een aanrader voor mensen met puistjes. Ik heb dit gekocht bij de H&S. Ik doe dit elke avond op mijn gezicht voor het slapen gaan. Al na twee dagen merkte ik het verschil. Ik  heb dit spul al een maand en me puistjes zijn bijna allemaal weg. Ik had op mij armen allemaal bultjes zitten, mijn buurmeisje had dat ook en was naar de dokter geweest, die zei dat het dichte haarzakjes waren. Hij zei dat je goed moest scrubben en dat het dan wat minder zou worden. Maar dat heeft niet geholpen. Toen had ik dit ook op die bultjes gesmeerd en ze zijn allemaal weg. Maar bij mijn buurmeisje nog niet ze zegt wel dat ze een stuk zachter zijn. Ik heb de 100 ml fles gekocht en dat koste ongeveer 3 euro ik weet het niet meer precies. Dit product is echt een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten